בניית אתרים אחסון אתרים שמות דומיין מערכת CRM אתרי פלאש שירותים נוספים

- חיפוש דומיין
- מה חדש!



הדור החדש של ה - CRM
מערכת ניהול קשרי לקוחות




הבחירה הנכונה!
  - השכרת השירות באופן חודשי
- תחזוקה שוטפת מלאה
- הטמעה קצרה בכל ארגון
- מערכת קלה לשימוש ונוחה
- זמין מכל מקום בכל זמן
- תמיכה טכנית 24 שעות
- ללא כל צורך בהתחייבות
- ללא צורך בהתקנה למחשב
- ללא הגבלת משתמשים
  
הכל כלול!
  - שיתוף כלל הארגון במידע שנצבר
- ניהול משימות לפי משתמשים
- תיעוד שיחה אופן הטיפול והתגובה
- תיעוד טופס הרשמה ופרטי הלקוח
- פילוג הנתונים לחתכים שונים
- תזכורות על אי-טיפול ותשלומים
- ניהול מעקב צמוד אחר לקוחות
- ניהול שירות מכירה ושימור לקוחות
- תומך בלקוחות מכל העולם


CRM כשירות השכרה - פיתרון נוח יותר וזול יותר.

בעבר עלות רכישת מערכת ניהול לקוחות והטמעתה הייתה גבוהה.
כך שעד היום רק חברות וארגונים גדולים יכלו להרשות לעצמם מערכת ניהול לקוחות.

כיום עקב האפשרות שעומדת לשכור את השירות לתקופת זמן,
מאשפרת לכל ארגון לבדוק ולדווקא שיש תועלת כלכלית.

ארגונים מחפשים היום אחר מערכת ה- CRM המתאימה ביותר, אשר תוכל להתמודד עם כל מצב שהארגון עשוי להיתקל בו.
השירות שאנחנו מצעים הוא Hosted CRM On Demand , כלומר מערכת ניהול שירות לקוחות לפי דרישה, קלה ברורה ונוחה לשימוש.
מערכת ה- CRM שלנו תותאם לצרכיך ולדרישותייך באופן מלא, ותספק שירות איכותי.



השכרה - יתרונות והפתרון להתלבטות

התלבטות של ארגונים רבים היא האם לרכוש תוכנת CRM , לשכירות שירותי CRM
( מה שמכונה Hosted CRM ) או לפתח את אפליקציות ה- CRM בעצמן.
המודל העיסקי על פיו ארגונים שוכרים שירותי CRM ולא רוכשים או מפתחים בעצמן את אפליקציות ,
צובר תאוצה בשנים האחרונות, בעיקר בעולם המסחר המקוון.

יתרונות שירותי Hosted CRM הם חוסר המחויבות להשקעה כספית גדולה והגמישות.
בממוצע, ארגונים הבוחרים בפתרון ההוסטינג, מצליחים להטמיע את המערכות בפעילות
העסקית שלהם במשך התקופה הקצרה באופן משמעותי בהשוואה לרגונים אשר רוכשים מערכות CRM
ומטמעים בעצמם.
הזמן הקצר להטמעת המערכת שמודל ההוסטינג מצטיין בו מהווה יתרון חשוב לארגונים שמאמצים
מערכות CRM בפעם הראשוניה.
הפופולאריות של המודל החדש מובילה גם למגמה של ירידה במחירי מערכות ה- CRM לרכישה ומעודד
ארגונים נוספים לרכוש מערכות דומון.
Hosted CRM On Demand - הטכנולוגיה המאפשרת שימוש בתוכנה דרך הדפדפן,
ללא צורך של השקעה נוספת בתשתית. שירות זה מקצר זמני הטמעה ומוריד משמעותית את העלויות.



טעויות עבר

בעבר היו כישלונות רבים בארץ ובעולם, שנבעו מכך שארגונים רבים השקיעו הרבה כסף בפרוייקט,
כאשר היישום עצמו ארך שנים רבות, לעיתים ללא תוצאות. העיסוק היה בעיקר בצד התפעולי של ה- CRM
ורוב הארגונים "נתקעו" בשלב זה.
לכן פרוייקטים בתחום ה - CRM היו בעבר יקרים וארכו זמן רב, ללא תוצאות ממשיות.

עדיין קיים חוסר במודעות רחבה - התחום עם היתרונות החדשים, על כל רבדיו, עדיין לא נפוץ באופן נרחב.







  מאיפה מתחילים?  |   שאלות נפוצות  |   למה לך אתר אינטרנט?  |   בניית אתר מצליח  |   טיפים לפרסום במנועי חיפוש  |   סיבות לכישלון אתרך  |   דרכים נוספות לקידום האתר  |   CRM - ניהול יחסי לקוחות  |   אחסון אתרים - מושגים  |   אחסון בחוות שרתים - מה זה בדיוק...  |   אחסון אתרים - מה חשוב לדעת  |   עיצוב אתרים - מה שחשוב  |   שיווק ויראלי  |   פרסום OFFLINE  |   פרסום ושיווק נכון  |   קידום המכירות שלך  |    שירות לקוחות   |   English האתר באנגלית

www.000webhost.com